Mi történik, ha meggondolta magát?

Önnek 14 nap áll rendelkezésre, hogy indokolás nélkül elálljon az online rendelésétől és visszajuttassa a terméket. Kozmetikai termékek esetén az elállási jog gyakorlásának feltétele, hogy a csomagolás bontatlan legyen. Ha élni kíván az elállási jogával, a terméket gondosan becsomagolva a Webshop központi címére kell visszaküldenie - vagy az alább írtak szerint eljárva visszajuttatni a Marionnaud részére - az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatával együtt. Ebből a célból felhasználhatja a következő elállási nyilatkozat-mintát is.

Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket, több termék esetén az utolsó tételt vagy darabot átveszi. Elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

A fentieknek megfelelő elállása esetén Ön mint megrendelő köteles a terméket a saját költségén haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni (e költség viselését tehát a Midio Kft., a Marionnaud Parfumeries kizárólagos magyarországi képviselője nem vállalja), illetőleg a Marionnaud részére az Önhöz legközelebb lévő Marionnaud Parfümériában átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

Kérjük, értesítse a Marionnaud vevőszolgálatát, amennyiben szeretne élni az elállási jogával. A visszaküldést az alábbi módokon tudja intézni:
• aláírt elállási nyilatkozatát visszaküldi a termék(ek)kel együtt a 1161 Budapest, Baross utca 65. címre, vagy • aláírt elállási nyilatkozatát elküldi a Marionnaud Vevőszolgálatának emailben és kinyomtatva leadja a termék(ek)kel együtt az Önhöz legközelebb lévő Marionnaud Parfümériában.

Amennyiben szeretne élni az elállási jogával, úgy haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a kiszállítás fuvarozási költségét is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.)

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg a termék meg nem érkezik a központi irodánkba, vagy a boltvezető nem jelezte felénk a csomag átvételét, vagy Ön nem igazolta, hogy a csomag visszaküldésre került: a három közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. Kozmetikai termékek esetén az elállási jog gyakorlásának feltétele, hogy a csomagolás bontatlan legyen.

A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költsége Önt terheli.



Termék cseréje

1. Amennyiben a megrendelt termékekkel szemben minőségi kifogása van, úgy a mindenkori jogszabálynak megfelelően van lehetőség a cserére.

Ebben az esetben az alábbiakat kell tennie:
• Jelezze emailben a vevőszolgálatnak (vevoszolgalat@marionnaud.hu), hogy minőségi hibás terméket kapott
• Mi kiküldjük Önnek csomagcserével a megfelelő terméket

2. Ha nem minőségi, hanem egyéb okok (pl. rossz árnyalat, méret stb.) miatt szeretné a terméke(ket) cserélni, akkor az alábbi lépéseket kell megtennie:

• Jelezze a csere igényét a vevőszolgálatnak emailben.
• Küldje vissza a terméke(ket) a kitöltött formanyomtatvánnyal együtt a 1161 Budapest, Baross utca 65. címre.
• Adjon le új rendelést – megjegyzésben hivatkozzon a korábbi megrendelésre és a cserére.

Abban az esetben, ha készlethiány lép fel és nem tudunk új terméket küldeni Önnek:
• Küldje vissza a hibás terméket a 1161 Budapest, Baross utca 65. címre a kitöltött formanyomtatvánnyal együtt.
• A termék beérkezése után megtérítjük annak az árát az Ön által megadott bankszámlaszámra.

Cserére kizárólag a Webshopon keresztül van lehetőség, a boltjainkban nem. Árkülönbözet esetén a pénzt a Webshop utalja vissza az Ön által megadott számlaszámra.

A nem rendeltetésszerűen használt termékeket nem áll módunkban kicserélni.