
Dior expertise

A korával minden eddiginél nagyobb összhangban lévő Dior a legdivatosabb és legavantgárdabb szépségápolási márkaként tartja magát számon: a Dior-ház egyszerre ünnepli a minden nőt egyedivé varázsoló szépséget és a nőiesség erejét, miközben nap mint nap egy fenntarthatóbb jövőért dolgozik.

1947-TŐL NAPJAINKIG
Divattervezőként és parfümőrként Christian Diornak már legelső, 1947. február 12-i divatbemutatójától kezdve átfogó elképzelése volt a nőkről, a divatról és a szépségről. A Dior-ház azóta is gazdag örökséggel rendelkező, korszakalkotó márkaként őrzi pozícióját. A párizsi Avenue Montaigne 30 újranyitásával a Dior egy különleges, a kultúra és a történelem találkozásának felejthetetlen élményét nyújtó helyszín felfedezésére invitál.

A NŐI ERŐ
„Az álmom az volt, hogy ne csak szebbé, de boldogabbá is tegyem a nőket” – mondogatta mindig Christian Dior. A Dior-háznak pedig sikerült megragadnia a nőiességben rejlő értékeket, és azóta is hűen támogatja a női erőt és ambíciót. Erre az elköteleződésre példa a Women@Dior program és a Dior Chin Up kampány is.

ALKOTÁS MINT MŰVÉSZET
A Dior szakértelme és alkotásai mind-mind egyediek. A Dior-sminktermékek couture színei és ultrafinom textúrái mögött Peter Philips-nek, a Dior Makeup kreatív és arculati igazgatójának leleményessége áll. A parfümöket pedig most a tehetséges Francis Kurkdjiannak, a Dior parfümalkotási igazgatójának köszönhetjük.

DIOR, A FENNTARTHATÓ JÖVŐ ELKÖTELEZETTJE
Az ökodizájn és a formuláiban található összetevők átláthatósága mellett elkötelezett Dior Beauty 2022-ben szintet lép felelősségtudatos formulaszabadalmának közzétételével. A Dior-háznak vannak saját kertjei is Franciaországban és szerte a világon, az ott termesztett virágok pedig a Dior illataiban, smink- és bőrápolási termékeiben köszönnek vissza.