Hogy követhetem a csomagom?

A csomag kiszállítását a GLS futárszolgálat végzi. A szállítás státuszáról minden esetben értesíti önt a GLS futárszolgálat.

Hova szállítunk?

Jelenleg csak Magyaország területén vállalunk házhozszállítást, amit a GLS futárszolgálat teljesít. Sajnos külföldi szállításra logisztikai okokból egyenlőre nincs lehetőség.

Milyen szállítási módok közül választhatok?

Jelenleg kétféle szállítási mód közül választhat. A személyes átvétel üzletben opció minden esetben ingyenes, míg a GLS-el történő házhozszállítás 990 forintba kerül 15000 Ft értékű vásárlás alatt, de ezen összeg fölött ez is ingyenes.

Mi a teendő, ha a kiszállított termék hibás vagy sérült?

A termékek cseréjéről, illetve visszavételéről szóló szabályzatot itt találja :

https://www.marionnaud.hu/rendeles-menete-visszakuldese-csereje

Mennyi a szállítási költség?

A szállítási költség házhozszállítás esetén 15000 forint értékű vásárlás alatt 990 forint, ezen összeg felett ingyenes.

A bolti átvétel lehetőség azonban bármilyen összegű vásárlás esetén ingyenes.

Mennyi időbe telik a szállítás?

A megrendelés a rendelést követő 3-5 munkanapon belül kerül kiszállításra a GLS futárszolgálat segítségével az Ön által megjelölt címre. Házhozszállítás esetén a GLS tájékoztatja Önt emailben a szállítás időpontjáról, illetve a megadott csomagszámon nyomon tudja azt követni. Ha Ön üzleti átvételt választott és kapott értesítést tőlünk a megrendelés feldolgozásáról, akkor két lehetőség áll fenn: ha SMS-ben kapott értesítést a GLS-től, akkor az ott található csomagszámmal tudja követni a csomag útját a megadott Marionnaud üzletbe.

Amennyiben nem kapott SMS értesítést, csak a visszaigazoló emailt, akkor a következő munkanapon mehet az üzletbe a csomagjáért.

KIEMELT IDŐSZAKBAN (pl. Glamour Napok, JOY Napok, Black Friday, Karácsony, stb.) A MEGNÖVEKEDETT FORGALOMNAK KÖSZÖNHETŐEN NÉHÁNY NAPPAL MEGHOSSZABBODHAT A SZÁLLÍTÁS.

Mi történik, ha nem talál a futár a kézbesítés időpontjában?

Ha a GLS nem tudja első alkalommal kézbesíteni a csomagot, akár még további két alkalommal is megkísérli a kiszállítást. Ha a futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a csomagátvevő szomszéd nevét vagy ennek hiányában a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát. A harmadik sikertelen kézbesítést követően a GLS visszaszállítja csomagját a Marionnaud központba, így az többé nem lesz elérhető az Ön számára.

Hogyan fizethetek online vásárlás esetén?

Utánvét

– Készpénzes fizetés a GLS futárnak

Online bankkártyás fizetés – PayU

A megrendelés értékét előre fizeti ki bakkártyájával a PayU rendszerén keresztül

Üzleti átvételkor történő teljesítés esetén az alábbi lehetőségek közül választhat

Készpénzes fizetés

Bankkártyás fizetés

Ajándékkártya és hűségcsekk érvényesítése*

Az ajándékkártya, hűségcsekk érvényesítése online vásárlás során csak abban az esetben van lehetősége, ha az üzleti átvétel és üzletben történő fizetés esetén van lehetősége.

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

A termékek cseréjéről, illetve visszavételéről szóló szabályzatot itt találja :

https://www.marionnaud.hu/rendeles-menete-visszakuldese-csereje/

Mi a teendőm, ha az üzletben történő átvétel opciót választottam?

Személyes átvétel esetén az Ön által megjelölt üzletbe szállítjuk ki a terméket. Azonnal értesítést küldünk Önnek, amennyiben a csomagja átvehető. A megrendelés átvételére az üzletbe érkezése után 7 napig van lehetősége. Ezt követően a megrendelés visszaszállításra kerül, nem less elérhető az üzletben.

Tudom módosítani, vagy törölni a megrendelésem?

Megrendelését a rendelés leadása utáni nap reggel 9 óráig tudja módosítani, vagy törölni. Kérjük, hogy a módosítást emailben jelezze felénk.

Panaszkezeléssel kapcsolatos kérdések?

Panasz esetén kérjük forduljon a vevőszolgálathoz: vevoszolgalat@marionnaud.hu

Van-e jótállás a termékekre?

A Szolgáltató a Megrendelővel, mint fogyasztóval létrejött szerződés alapján jótállást kizárólag a webáruházban elérhető tartós fogyasztási cikkek tekintetében a jogszabályi kötelezettségének megfelően vállal. A jótállás időtartama egy év, e határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállás időtartama alatt a Szolgáltató jótállást keletkeztető jognyilatkozatban vagy jogszabályban foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. A Szolgáltató mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A jótállás a Jogosultnak jogszabályból eredő jogait nem érinti.

Mire kell figyelnem egy csomag átvételekor?

A legfontosabb, hogy csomagodat, még átvételkor ellenőrizd, ugyanis annak tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiányt vagy sérülést az átadó és az átvevő, közösen rögzíti a helyszínen, egy jegyzőkönyvben!

A 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §, (5) pontjának módosítása alapján 2014.04.09. napjától kezdődően megváltoztak a csomagkiadás szabályai. Az átvevőnek a csomag átvételét igazoló aláírás előtt, be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági okmányát, (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) valamint, ha a csomagot nem a címzett veszi át, akkor közölni kell az átvétel jogcímét is.

Abban az esetben, ha nem maga a címzett veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is kérünk az átvételi pontjainkon. Ezen, az átvevő személyazonosságát igazoló hatósági okmány elnevezését, betűjelét és a számát, valamint - ha a csomagot a címzett veszi át - a „Címzett” megjelölést, - ha a csomagot nem a címzett veszi át - akkor pedig az átvétel jogcímeként a „Helyettes átvevő „ megnevezést is fel kell tűntetni, de csak az átadónál maradó példányon!

Az átadási bizonylat tárolása, valamint a meghatalmazás őrzése a vonatkozó szabályoknak megfelelően történik. A meghatalmazást az átadási bizonylattal együtt, az átadó köteles megőrizni!

Hogyan tudok hűségcsekkel fizetni?

Hűségcsekkel csak üzleti átvétel esetén tud fizetni. A rendelés leadásakor online erre jelenleg nincs lehetőség.

Már élő megrendelésemben módosítani szeretném a fizetési módot, hogyan és meddig tehetem meg?

Megrendelését a rendelés leadása utáni nap reggel 9 óráig tudja módosítani. Kérjük, hogy a módosítást emailben jelezze felénk.

Dokumentum Webáruházban leadott rendelésemre még sincs szükségem, de a csomag kiszállítás alatt van. Mi a teendő?

Kérjük, minden esetben jelezze nekünk emailben, amennyiben nem tart igényt a csomagjára, a vevoszolgalat@marionnaud.hu címen.

Amennyiben üzleti átvételt választott, nincs más teendője,mint a fent említett tájékoztatást nekünk elküldeni emailben a törlésről.

Amennyiben házhozszállítást kért, úgy a futárt személyesen, vagy telefonon keresztül is tudja tájékoztatni a csomag megtagadásáról. Ez esetben a csomagot a GLS visszaszállítja a központi raktárunkba. A GLS futár telefonszámát az általuk küldött emailben tudja megtalálni.

Van a Marionnaud-nak Instagram/Facebook/Youtube oldala?